Amigo Kız Temalı Bekarlığa Veda Partisi


Bekar bir kız olarak en sevdiğim partiler “Bekarlığa Veda Partileri”. Sonunda yaz geldi ve ben de favori partilerimi doya doya organize edebileceğim.

Bekarlığa Veda Partilerinin anahtar kelimesi “Seksi” olmalı. Birden fazla kız biraraya gelip sınır tanımadan eğlenince zaten seksi bir hal alıyor. Hatta kız sayısının arttıkça erkeklere daha çekici görünmelerine “Cheerleader Effect” diyorlar, yani “Amigo Kız Etkisi”. Erkeklerin amigo kızlara olan zaaflarını alalım, evirelim çevirelim ve çılgın bir partiye dönüştürelim!

Organizasyon şirketim Partisien bu partiyi baştan ayağa, size parmağınızı kıpırdattırmadan tasarlayabilir: "Yok, ben kendi zevkimle yapacağım." derseniz sadece parti malzemelerinden ve tabii ki olmazsa olmaz Duvak'larımdan alıp kendiniz de harikalar yaratabilirsiniz.

Ben kırmızı ekoseli lise eteği kumaşlarını kullanmaktan yanayım. Bekarlığa Veda duvaklarını da buna uygun olarak hazırlıyorum. Buraya tıklayıp daha önce hazırlanan Amigo Kız duvağına göz atabilirsiniz. (4. fotoğraf) Aynı kumaştan bileklik ve jartiyer de dikilebiliyor. Emin olun kısa elbiseleriniz altında bu jartiyerlerle fantazileri süsleyecek kadar seksi olacaksınız.
Partide neler kullansak da temayı pekiştirsek derseniz;
  • Kağıttan ponponlar
  • Kağıttan megafonlar
  • Masa üstünde dekor olarak eski defter ve kitaplar
  • Retro kola şişeleri ve lollipoplar
  • Ayrıca, kız arkadaşlarınızdan etek ve gömlek giymelerini rica edin. Cesareti olanlar dizde biten çorapları da deneyebilir!
Son olarak “Ben bu partide sınır tanımam.” diyorsanız: Bahçenize bir trombolin kurmayı unutmayın!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...