Partisien Organizasyonla Kişiye Özel Partiler

Uzun zamandır ortalarda görünmedim, çok pişmanım, çok üzgünüm. Aslında hayırlı bir iş içindi eksikliğim. Hayırlı iş deyince heveslenmeyin, annemin baskılarına rağmen hala evlenmiyorum ne yazık ki. Onun yerine "İş Kadını" oluyorum.

Partisien isimli şirketimi kurdum. Ve artık profesyonel olarak emrinize amadeyim. Parti Organizasyonu ve Tasarımı yapan şirketim bu yaz düğünlerinizi eşsiz kılıcak temalar katacak, bekarlığa vedalarınız unutulmaz olacak.

Üstelik henüz taptaze bir şirket olduğumuz için sizinle birebir ilgileniyor, sadece size özel konseptler sunuyor ve fiyatları da uçurmuyoruz.

Diyoruz ki:
Siz de, sevdiğiniz insanlar da  kendine özgü, hepsi çok özel. Neden kutlamaları sıradan olsun?
Partisi organize edilecek kişilerin hobilerini, en sevdiği şehirleri, asla unutamadığı masal kahramanlarını, hayalindeki mesleği veya çocukken kaybettiği favori oyuncaklarını dinliyoruz. Onları yaratıcı görsellerle besleyip kişiye özel temalar oluşturuyoruz. Böylece dünyada benzerine rastlanmayacak ve asla unutulmayak bir kutlamaya imza atmış oluyoruz.

www.partisien.com'u ziyaret edin, beni sevindirin.

Birlikte çalışmak veya sadece fikir almak isterseniz iletişim bilgilerim Partisien'in web sitesinde mevcut.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...