Pamuk Şeker Gelinlik

Banu Hatipoğlu tasarımlarının net bir çizgisi olduğunu söyleyemeyeceğim. Avantajı ise her damak tadına göre gelinliği burada bulabilecek olmanız. Bir blogda şöyle bir yorum okudum: "Sadece sevdiğim rengi söyledim ve bana mezuniyetim için hayalimdeki elbiseyi tasarladı."

Benim de gelinliklerde bir favorim var. Volümlü kat kat etekleri olan tafta kumaştan bir gelinlik. Kuşkusuz en özel yanı da belindeki pastel tonlarda, korse görünümü verilmiş kuşağı. Beli ince göstermek için bu tip bir oyuna başvurulabilir. Ayrıca kalça genişliğini gizlemek isteyen bayanlar bu kat kat etekleri tercih edebilirler. Kısa boyluysanız biraz basık gösterebilir, ona dikkat edin.

Banu Hatipoğlu'nun diğer tasarımları için http://www.banuhatipoglu.com/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...