Kraliyetin Bittiği, Prensesliğin Başladığı Gelinlikler

Göğüs altından bollaşan modellere, hayır hamile elbisesi değil, Kraliyet tipi diyoruz.  Kocaman, kabarık, pufidik eteklere de Prenses veya Balo tipi.

Bayıldığım birkaç model vardı. Baktım hepsi bu ikisinin kombinasyonu olmuş. Belden yukarınız bir kraliçe gibi görünecek, yüzünüzde asil bir makyaj, derli toplu sıkışık bir topuz, sadece ufacık pırlanta küpeler. Belden aşağısı ise neşeli prenses olacak, naif bir güzel...

Birçok modacıya baktım, bu işi en iyi Lazaro yapıyor bence. Çünkü gerçek bir prenses elbisesinde üst tarafla alt taraf gayet net bir çizgiyle ayrılır. Bakınız aşağıdaki Disney prensesinde renk ayrımı dahi yapılmış.


Diyordum ki, Lazaro'yu favorim belirledim. Ayrıca fotoğraflarında da o masalsı dünyasını o kadar güzel vermiş ki, nasıl derler, tam anlamıyla tav oldum kendisine...





 

Söylemeden edemeyeceğim, kısa boyluysanız veya geniş kalçalı, ama illa da kabarık kabarık diye tutturuyorsanız, bu gelinlikler size göre.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...