Bu Senenin Retro Renklerinden Bir Düğün: Pembe & Turuncu

Tüm mağazalarda turuncu ve pembe kombinasyonları dikkatinizi çekmiştir. Hatta bu renkler sadece dikkat çekmekle kalmaz, parlaklıklarıyla retinanızı yakmış olabilirler. Nitekim sizin için bu renklerde konseptler araştırırken bizzat başıma geldi.

Karşı koymak imkansız, çok girly, çok trendy, çok retrolar! Dior'dan tut, Marc Jacobs'a, Adidas saatlerden, Zara babetlere her yerdeler!

pink&orange trend


Bu trendi düğünlerde kullanmazsak ölürdük. Size hemen şeker gibi bir düğün konsepti çıkardım. Ağzınızın suyunu, gözünüzün ferini akıtacak cinsten...

Havalar güzelleşti ya, mekan kır. Beyaz renkle masalara yumuşaklık katarken, şeker pembe ve turuncu tonları objelerde, çiçeklerde ve aksesuarlarda kullanılıyor.

Bu düğünün en neşeli tarafı "çokkk şeker büfesi". Çocukken bu alana 50 metreden fazla yaklaşmanız yasaksa, yasakları yıkacağınız andır! Boyalı moyalı ama pek lezzetliler...

Yediniz, yediniz ama göz doymadı tabii... Hemen açıklıyorum. Çıkıştaki dizi dizi nikah şekeri kutularını alıp, istediğiniz şekerlemeyi stokluyorsunuz. Ve yedikçe bu düğünü çocuksu bir mutlulukla anıyorsunuz. Ben gelin olsam, tatlı büfesine ve nikah şekeri kısmına "Dilediğin kadar ye", "Çekinme", "Yarasın" gibi espirili plakalar yapıştırırdım doğrusu...


Davetiyeymiş, gelin çiçeğiymiş, pastaymış, vallahi tefarruat oldu şuan. Ama yine de konsepte uygun seçenekleri veriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...