Yumuşak ve Tatlı Puf Puf

Pronovias bu işi biliyor. Kadınları ne kadar iyi tanıyor!

Dün gece Algida'nın Cornetto reklamına rastladım televizyonda. Hani şu dev pufidik ayıcığın olduğu. Kendisine sarılmak için de-lir-dim! (En alta reklamı da koydum merak edenler için)

Çünkü; biz kadınlar PUF severiz. Bir de bembeyazsa, giyme de yanında yat! 

Yalnız bu 2011 pronovias modelinin bir kötü tarafı var: En nihayetinde puf +3 santim kalınlaştırıyor. "Yesem de kilo alamıyorum." diyen, beni hasetimden çatlatan gelin adayları için çok uygun...



Algida Cornetto Reklamı (Bu arada müziği de süper, Audio Bullys'den Only Man. Çok neşeli, düğünde iyi bir giriş şarkısı olabilir, sözleri de uygun: I wanna be your only man )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...