Kim Kardashian'ın 3.2 Milyon TL'lik Nişan Yüzüğü

Ne iş yaptığı belli olmayan Amerikan sosyetesinin gözdesi Kim Kardashian, şoförüyle oynaştığı reality şovdan sonra 6 aylık sevgilisi bir basketbolcuyla nişanlandı.

Ben nişanlanabilmesine şaşırdım şaşırmasına da, asıl yüzüğü gördüğümde öteki tarafa gittim geldim. Kafa yaran cinsten! Sanırım damat adayı, bu yese yese yedi sülalesine yetecek kadar zengin olan kıza, bir kerelik yatırım yapayım demiş...

Buyrun 20,5 karatlık pırlanta yüzük. Ortada 16.5 karatlık Emerald kesimli taş var.Yanlarındaki 2 karatlık "ufacık" taşlarla da trio yapılmış.Güzel mi derseniz, değil. Tamam, hepimiz gözle görülecek büyüklükte bir pırlanta hayal ediyoruz ama, bu kadar da değil.

 

Öte yandan Emerald kesimli yüzükler benim de favorilerim arasında yer alıyor. Süslü değil, duru, kendinden emin. Bu yüzdendir ki diğerlerine göre daha nadir. Emerald aslında "zümrüt" demek. Bu kesim normalde zümrütlerde uygulandığı için bu isimle kullanılıyor

Buyrun www.westonjewelry.com sitesinden bu yılın favorileri olabilecek emerald kesimli yüzüklerden seçmelerim:

$1,499.00
$6,000.00

$3,199.00

$700.00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...