Dünyanın Altıncı Zengini Yeğenine Çırağan'ı Kapattı!

İngiltere Kraliyet ailesinin düğünü bu kadar konuşulur da Hintli mega zengin bundan kusur kalır mı?! Dünyanın en zengin altıncı adamı, Çelik Kralı Mittal, pek sevgili yeğenini evlendirecekmiş. Hem de üç gün üç gece, İstanbul'da, dillere destan düğünlerle... 3 Mayıs'ta Sait Halim Paşa'da Osmanlı konsepti, 4 Mayıs'ta Suada'da Hint partisi ve 5 Mayıs'ta Çırağan'da geleneksel düğün töreni.

Daha önce kızını da evlendiren Mittal, bu düğünle dünyanın en pahalı düğününü gerçekleştirmişti. Rekorunu kimseye kaptırmayacak gibi duruyor çünkü sadece Çırağan'a 2,5 Milyon Euro ödeneceği açıklandı.

Ben de bu ucu bucağı olmayan paralardan esinlerek, biraz Osmanlı, biraz Oryantal ama zengin mi zengin bir konsept hazırladım sizlere...

Öncelikle ana renklerimiz, bordo, sarı ve altın olacak. Hepsi bir arada göz yoruyor evet, ama oryantal hava istiyorsak işlemelere, süslemelere gözümüzü şimdiden alıştıralım.

Açık havada "Otağ" kurma fikri, bana çok harika geldi. Konuklarınız da rahat rahat oturur, kebabını yer, rakısını içer. Türk insanına bundan daha büyük keyif bahşedemeyiz zaten.


Burada önemli olan renkli ve zengi dekorları bir arada kullanmak. Renk renk kumaşlardan saten yastıklar dekorun büyük bir kısmını kaplayacak. Kırmızı, altın varaklı vazolar, eskitilmiş aynalar favorim. Hatta dayanamadım, bir de Alaadin'in sihirli lambasını koydum. Belki bu şekilde ışıklandırma sağlanabilir.

ottoman decor

Davetiye ve düğün pastasında kırmızı üzerine altın varaklar konsepti pekiştirecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...