Film Şeridi Gibi

Vintage son dönemlerde o kadar hayatımıza girdi ki, bu özel anı da "eskimeyen eski" kılmak isteyebilirsiniz. Anneannenizin bodrumunda müzik kutusu bulmuşçasına coşkulu, her köşesinde çocukluğunuzu, anılarınızı hissedeceğiniz minik süprizler barındıran bir konsept hazırladım.

Mekan için iki alternatifiniz var. Kalabalık bir düğünse tarihi köşk veya yalılardan biri; daha mütevazi bir konuk listeniz varsa şehir yakınında bir sevdiğinizin bahçeli evi.


Dekorasyonda eski ürünler kullandığınız sürece son derece esneksiniz. Size ve eşinize kendinizi iyi hissettiren, baktıkça mutluluktan göz yaşartan tüm anılarınızı bu düğüne taşıyabilirsiniz. Ben bu konseptte "fotoğraf makinaları" üzerine gidiyorum. Her anınızı Polaroid makinalarla görüntüleyebilir, hatta düğün hazırlıkları, ilk karşılaşmalarınız gibi özel anları önceden fotoğraflayıp düğün dekorunda kullanabilirsiniz.

Siz henüz sahnelere çıkmadan, büyük bir heyecanla sizi bekleyen konuklarınıza gelin odasından bir öpücük fotoğrafı göndermek isteyebilirsiniz belki...


Fotoğrafın dekorda kullanımına örnek olarak beyaz ağaç dallarından sarkan bu resimleri çok şık buldum. Ayrıca davetiyelerinizde de kendi fotoğraflarınızı kullanabiliriz.


Dekorda sadece fotoğraflara takılmak da doğru değil, insanların da ilgisini çekecek küçük süprizlerden bahsetmiştim. Örneğin bir plakçalar, barkovizyon yerine diadan oynatılan çocukluk videolarınız,  çeyizinize almayı ısrarla reddettiğiniz danteller, dökülen inciler bu konseptte çekinmeden kullanabilirsiniz.




 Masaüstü ışıklandırmasında çok ilginç bir uygulamaya rastladım. Gölge oyununun nostaljisini, sizin seçtiğiniz vintage bir görselle birleştirebilirsiniz.


Düğün pastasında ben siyah beyaz üzerine gittim. Düğün renklerinize bağlı olarak sephia tonları da kullanılabilir. Düğün pastasında klasik çiçek süslemelerini 60'ları çağrıştıran incilerle kombine edebilirsiniz.


Son olarak gelinliğinizi seçerken Vintage bölümüne bakacağınızı hatırlatmama gerek yok sanırım. Ayrıca gelinliğinizi aşağıdaki, çok beğendiğim krem bolero ile tamamlayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...