Teni Esmer Ruhu Sarışın Gelinlere

Bu yazımı kendime armağan ediyorum. Hala rüyalarımda kendimi esmer olarak görsem de, her aynaya baktığımda "İyi ki de boyadım saçımı" diyip kendimle gurur duyuyorum.

Aslında her buğday tenli kızın içinde bir sarışın olabilir. Nitekim Çağla Şikel'in güzellik yarışmasını kazandığındaki kapkara saçlarını ve koyu teninde ampul gibi parlayan dişlerini unutmuş değilim. Bakın nasıl da sarışın oldu, şuan bir Brezilyalı edasıyla beni benden alıyor.

Ben de bu renge dönerken, önce Çağla'dan gaza geldim, sonra dedim ki "Allahın zencisi Beyonce bile sarışın olduysa ben haydi haydi olurum."

Sizi biraz cesaretlendirmek için buğday tenli çakma sarışınları ardarda sıralıyorum. Yalnız bu saç için önerim, içinde turuncu tonları barındırmayan bir renk seçilmesi ve tabii ki "messy"dediğimiz dağınık dalga ile kullanılması.

Jennifer Lopez

Beyonce

Jessica Alba

Shakira

Alessandra Ambrosio

Çağla Şikel

Hadise

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...