Kapalı Mekanda Bahar Düğünü

Kapalı mekanda nasıl içiniz açılır sorusunun cevabı bu düğünde. Her ne kadar daha çok sağdan soldan sandalye toplamışlar gibi gözükse de ben düğünün naturelliğine karşı koyamadım. Kartelanın pembe, mürdüm, mor tonları bohem bohem kokuyor ve ben yine kendimi kaybediyorum o uğraşılmamışlıkta.

Bir de şu masa üstü süsü olarak meyve konmasına hastayım. House Cafe'yi sevmemin sebeplerinden biridir... Meyve delisi olduğumdan mıdır nedir, beni bir mutlu ediyor elimin altında bir meyve olması.

Bir de bu düğünde tuttuğum birşey daha, hatıra defterini öyle kıytırık geçmemişler. Bir oyuna çevrilmiş o an. Dileklerinizi yazıdığınız kağıdı, istediğiniz kurdela ve cam süsüyle birleştirip dilek ağacına asıyorsunuz.

Fotoğraflara tıklayıp detaylara bakabilirsiniz.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...