Capcanlı Havuz Başı Düğünü

Bu sene yaz geç geldi. Madem öyle geç gitsin. Ekim' kadar yolu var yazın, özellikle de güney bölgelerindeyseniz. Ekim'de bir arkadaşım Kaş'ta nişan yapacak. Nişan deyip geçmeyin, bildiğin düğün gibi herşey planlandı. Organizasyonu için araştırmalar yaparken süper bir havuz başı düğünü buldum.

Havuz başı düğünleri genelde sevmem, çünkü yapılan dekorlar sonucunda havuz o dünyanın bir parçası gibi olmaz. Mekanı konseptin içine dahil edemeyince rahatsız edici duruyor. Kapalı bir alanda deniz konsepti yapmak gibi düşünün, olmuyor işte.

Havuzu konsepte dahil etmenin birkaç yöntemi var. Çok modern bir düğün yapmak, deniz,su,yaz konseptleri kullanmak veya turkuaz tonları tercih etmek.

Bu düğünde turkuaz üzerine gidiliyor, hala yaz bitmediği ve canlılığı taşımak istendiğinden renk kartelasını hardal sarısı, turkuaz ve canlı pembe olarak belirlenmiş.

Düğün çok modern, plastikler ve camlarla artistik bir hava yakalanmış. Turkuaz şemsiyelere bayıldım. Popart tropical bir iklim yaratmış. Aksesuarlarda sarı vazolar dikkat çekiyor.


Plastiğin ucuz durmayabildiğinin kanıtı bu şamdanlar ve sandelyeler sanırım. Demek ki nerede nasıl kullanacağımızı bilirsek, çok pahalı malzemeler olmadan da harikalar yaratılabilirmiş. Masa üstünde gözlerimi gezdirirken modern sanat müzesi gezercesine doydum.




Kokteyl masaları kullanacaksanız, turkuaz pullar harika duruyor. Ayrıca turkuaz cam aksesuarlar da kullanılabilir, hani akvaryum taşlarından olanlar...


Ve dekorun en artistik yaklaşımlarından biri. Nefis plastik şişeler sanki donmuş bir denizden çıkıyor gibi.



Masa numaraları ve davetiyelerde düğünün 3 rengini de kullanabilirsiniz. Modern ve minimalis bir tasarım seçilmiş, biraz özensiz buldum ben.




Havuz süslemelerini de pek tercih etmem. Yapay duruyor. Havuzun üstünde buket çiçeğin ne işi var? Ben daha rastgele, daha özenilmemiş tasarımları tercih ederim. Bu sebeple aşağıdaki mumlu ışıklandırmaya bayıldım. Benim için gecenin favorisi budur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...