Sükunet Zamanı

"Hani kelimelerin anlamını yitirdiği anlar vardır ya..." falan filan... Çok uzatamayacağım, ben o tip dingin kızlardan olamadım. Ama bu düğünün romantizmi karşısında nutkum tutuldu diyebilirim.

Gelinish'in tıklanma oranlarına baktım, en çok "romantik" başlıkları takip edilmiş. Romantizm mi istiyorsunuz, işte size dibine kadar aşk kokan bir düğün konsepti. Klasikten şaşmadım, bir de giriş şarkısı olarak Celine Dion'dan My Heart Will Go On patlatırsak tamamdır.

Bu düğünde çiçeğe doyacaksınız. En başa özellikle bu resmi koydum. Kapıdan giriş anına rahatlıkla empati yapabilmeniz için.


Bu düğünde mumları, pudra rengi çiçekleri, naturel kurdelaları ve ahşap malzemeleri sıkça kullanabiliriz.


Düğünün mekanı bence çok da önemli değil. Düğün zaten atmosferiyle değil, kendi dekoruyla çok konuşturacak.  Yalnız kirli ve ya karışık bulduğunuz fonlar olursa, yine pudra rengi bir pano yaptırabilirsiniz. Burada çizgili bir örnek var, daha modern bir hava vermiş. Deniz kenarı bir düğünse biraz modern çizgi hoş durur. Kır düğünü ise ve boyanmamış bir duvarı gizleyecekseniz, fransız çiçekleriyle süslü bir duvar kağıdı tercih edebilirsiniz.


Gelelim başrol oyuncusuna, gelinin çiçeğinden saçına her yerde bu pudra rengi canlı çiçekleri bol bol kullanalım.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...