Balıkçı Teknesi

"Navy" yani "Denizci" temalarının hem kendi içinde bir disiplini var hem de denizin verdiği bir saflığı.

navy

Mavi-beyaz çizgiler en belirgin göstergesi. Ben aynı zamanda krem tonları ile nötrleşmesini seviyorum. Mavi-beyaz çizgili ayakkabıya, mantar topuk favorim olurdu.

Bu seçtiğim konsept, öyle "yatımla açıldım" değil. Yani zengin ögelerden ziyade samimiyete başvurmuşlar. Dediğim gibi bu navy, yattan ziyade balıkçı teknesi.


Eğer "Ada Vapuru"nda tanışmış bir çiftseniz gerçekten sizin için anlam ifade eden, hoş bir düğüne dönüştürülebilir. Veya tekne kiralayıp 100 kişilik sempatik bir organizasyon yapacağız derseniz, teknenin içini daha "Yunan" dekore ettirerek çok şık bir düğün yaratabilirsiniz.


İsim kartları, peçeteler hep mavi-beyaz çizgili.



Damatlar son yıllarda siyah ve kırık beyaz dışında da takımlar giymeye başladılar çok şükür. Hatta ben Dolce& Gabbana'nın açık mavi takımını giymiş bir damada hayranlıkla bakmıştım. Doğru, gözler genelde gelinde oluyor ama yakışıklı bir damada da kimse hayır demezdi. Bu düğünde de damat lacivert bir takım tercih etmiş.



Ben aslında davetiyelere tav oldum. Eski bir balıkçı teknesindeki düğün konseptini vurgulayan, martı çığlığını duyduğum davetiyeler...


Ve yemek servisinde imzanızı atacağınız son nokta. Balık ağırlıklı yemeğinizde aperatif olarak Belçika'lıların "Moule" dediği bizim midyelerin biraz daha iri olanlarının çeşitli baharatlarla haşlanmış versiyonu... Tadı damağınızda kalacak...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...