Esmeralda Yeşil Elma

Aslen Amerika'da yapılan bu düğünün fotoğraflarında, gelini görür görmez dedim bu kesin Türk'tür. Bizim esmerliği ile barışık, alımlı, modern kızlarımızın bir kopyası sanki.

Düğününde de esmer tende çok iyi giden, modern bir renk hakim: Zeytuni Yeşil. Kontrast yaratmak için koyu füme, lacivert, mürdüm gibi tonlar da kullanılabilir.



Düğün son derece minamalist ve sade bir mekanda yapılıyor. Sanki bir sanat galerisinin içi gibi. Türkiye'de de eminim "bağlantılarınız" varsa bu tip sade bir restoran,otel veya galeriyi rahatlıkla kapatabilirsiniz.


Aslında üstü açık, ancak güneşten kavrulmamak için çok akıllıca bir çözüm üretilmiş. Tüllerle üst tarafta hareket kazandırılmı hem de ışığı kesmeden.

Romantizim değil bu düğünde ön planda olan. Daha çok bir gösteri. Top top çiçek ve kağıt süsler de bunun bir parçası.




Masada yine zeytuni renkte doğal çiçeklere rastlıyoruz. En beğendim kısım ise mürdüm renkli peçeteler oldu. Sanki ressamın eli bulaşmış gibi.

Kağıttan masa numarası yazıp tutturmak yerine, burada bir yeniliğe gitmişler. Temiz temiz numaraları ahşaptan yapıp boyamışlar. Bu da masanın şıklığını tamamlayan ögelerden.


Son olarak gelin çiçeği ve nihak şekerine gelirsek... Ben nikah şekerinde akideye karşıyım. Kim yiyor o akideyi anlayabilmiş değilim. Bu çift de bir marjinaliteye imza atmış,  bildiğimiz elma şekerini,  fondü modasına uydurmuş. Tabii düğün rengi de yeşil olunca, haliyle yeşil elma kullanılması farz olmuş.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...