Aşka Kök Saldım...

Bugün cuma. Yarın sabah kahvaltı eşliğinde magazin programlarından haftalık güncellemelerimizi almak suretiyle, dedikodu ihtiyacımızı biraz gidereceğiz. Ben bu magazin programlarını izlerken çok üzülüyorum. Yok, ünlü olamadığımdan değil, tabii olsam fena olmazdı da; asıl üzüntüm o giydikleri kıyafetleri giyecek bir sahnem olmaması. Bizim gibi kızlara ancak düğünde veriyorlar assolist olma imkanını...

Bu gelinliği görünce de bir Seda Sayan, bir Sibel Can geldi aklıma. Onların işlemeli, şahane sahne kostümleri... Marchesa tasarımı bu gelinlik, kol ve göğüs kısmında kök salan işlemeleriyle beni benden aldı. Üstelik yağmurlu sıcak havalarda, ara mevsimlerde giymeye çok uygun.

Sırt kısmına ise söylenecek söz yok, zaten asıl dekolte orada. Boyundan, taa kalçaya kadar inen incecik düğmeler de bayağı teşhir edici olmuş hani.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...