Kadiriye Küçük'e Özel Gelinlik Önerisi

Doğrusu Kadiriye beni zorladı. Hem kapalı mekanda hem de kapalı bir gelinlik istiyordu! Benim için stili bozmadan kapalı gelinlik bulmak gerçekten işkence gibiydi ama başardım.

Hafif topluca bir bayan, ama neyse ki boyu uzun, gelinliği rahat taşır dedim. Öncelikle, kilosunu perdelemek için Kraliyet veya A tipi gelinlikler tercih etmeli. O balo tipi, kabarık kabarık gelinlikleri unutsun, hayatından tamamen çıkarsın, böyle bir hayali varsa da silsin atsın!

Dekolte veremediğim bir vücutta ön plana çıkarıp, kadınsı görüntüyü canlandıracağım yer olarak beli seçtim. Özellikle bel bölgesine yapılan işlemelerle burası vurgulanır ve daha ince, daha çekici bir görüntü elde edilir.

Kollar ve göğüs kısmını mümkün olduğunca kapamaya çalıştım, ancak bu kadar oldu. Kadiriye, sana tavsiyem kol ve göğüs kısmını gizlerken tül gibi yarı saydam kumaşlar ve işlemeler kullanman. Aksi halde Gelinish kızlarının stilinden bayağı uzaklaşırsın.

Kadiriye'nin potansiyel gelinlik modelleri:






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...