Balıketi Kızlara Denizkızı Gelinlik

Geçenlerde Cevahir'deki Oleg Cassini'ye gittim. Mağaza abiyeler ve gelinlikler konusunda bayağı zengin. Ama herşey bir yana fiyatlar hiç de el yakmayan cinsten. 950TL'den 2500TL'ye uzanan bir fiyat çeşitliliği var.

Konuya döneyim: Ben balıketi bayanlara denizkızı modelinin gitmeyeceğini düşünürdüm. Yanlışmış. Burada önemli olan kilo değil, orantıymış. Vücudunuz 90-60-90 ve katları ise, isterse bir buçuk katı olsun, yine de giyilebilecek denizkızı tipi gelinlikler varmış. Yani siz siz olun, Banu Alkan'ı ciddiye alın, "Ay yemeği fazla kaçırdım."cılardan olabilirsiniz, ama halen içinizdeki kadınsılığı çıkarmak sizi fena halde ateşli kılabilir.

Bahsettiğim gelinlik modeli bu, nitekim internetten şöyle bir araştırayım dedim, hemen bu balıketli kızımızın fotoğrafları döküldü google'a.



Oleg Cassini'de üstü kalıp şeklinde olan, altı kalçadan sonra bollaşan birkaç model daha var. Yalnız dikkat edin; deniz kızının kuyruğu dizden sonra başlamasın, yoksa düğünde 9-8'lik danslardan bayağı mahrum kalırsınız.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...